LATEST USER REVIEWS

Camera Express, Inc.
Jairo October 28, 2010
On October of 2010, We visited Camera Express, Inc. in Irio 7544west Bronson Hwy 192, with the intention of buying the Canon digital camera SD4000, which we previously inquired about by phone and were informed that they had one in store, we were attended by Tony, who convinced us he had a much better camera the Canon power Shot sx210is for $ 900, which we rejected because it was not in our budget, but we were convinced that with the voucher we presented and different discounts the kit will came to a total of $ 550 that we paid in cash. He also... read full review »
Filled under: Electronics Location: United States
Dept of Law and Investigation
Mario October 28, 2010
For two days now I keep getting a phone call from some guy with a heavy accent, and he tells me that I have a lawsuit filed against me. He has all my personal information but I won't confirm it's mine, and I told him I was going to file a criminal complaint against them and he told me "He didn't give a shit what I did." They are not a valid company and they are trying to get money out of people for nothing. Beware. read full review »
Filled under: Miscellaneous Location: United States
Inspent Internatioal Inc.
Real October 28, 2010
I met with Jack Liguori on 10/23/2010. He wanted to show me a land property that he had listed on E-bay for sale. It was located in Alma NY. I went to see it with him, but was not really sure about it. So Jack insisted that I follow him to another land property that he was selling. It was located in Angelica NY. I went to see it with him, and Iiked it, so I decided to make a deal on it. We went to a local pizza shop in Angelica called "My Place". We agreed on a price and we were going to leave and meet back the next week to take care... read full review »
Filled under: Services Location: United States
Agoodic cellphone broken nokia and bb9000product
UESA October 28, 2010
Dear Sir, The company agoodic sent us a shipment in which we received completely broken through the transposter usps. since then, we sent back the items two cellphone usb and tif storage card we advised them on time we called everytime after 60 days, finally someone named Tina a bad rep kept hanging the phone and say we should send more to buy because we are the one who broke it down . she was not my rep, they say she left the company no one know about my case WENDY HER NAME WAS AND THE OWNER EMIL ADDRESS IS [email protected] NOT... read full review »
Filled under: Electronics Location: United States
NAPAREX
CigAddict October 28, 2010
I thought all was lost and I would not be able to the smokes I had ordered for years when Obama stepped on our rights again with the PACT act. The Mail Order companies told us they were probably done because no on would deliver under the PACT rules. NAPAREX took this on and even though it take 3 - 4 weeks from time of order I'm finally getting my cigs. Tehy have been pleasant to deal with and have told me the delivery time frame will improve a greatdeal as they integrate with their agents. I just hope that the people who have been abusing... read full review »
Filled under: Services Location: United States
Ebooks.com
Nedy October 28, 2010
http://www.ebooks.com/information/privacy.asp it's Australia but same telephone number! this means ebooks.com is really making lots of dirty money by scamming people long time before!!! I will continue posting as long as I could! I will post on every blogs and forums that ebooks.com is a SCAM! I will read full review »
Filled under: Services Location: United States
Discountsupplements.co.uk
Slain October 28, 2010
I ordered maximuscle promax diet (2) and maximuscle promax diet bars (2) on 3rd October 2010. According to terms and conditions of delivery it should take 1-3 working days to deliver within UK and 4-7 working days to deliver withing EU. I suppose delivering to Ireland should take the same amount of time as to any place in UK but I waited longer. After 7 days I decided to call them to ask what is going on. Previously I've checked my credit card account and I saw I've been already charged for the order. Nobody was there to... read full review »
Filled under: Services Location: United States
Wells Fargo Insurance
Cealy October 28, 2010
Wells Fargo has charged me $1357 for auto insurance. I have auto insurance with State Farm, and Wells Fargo has this information.They did not request another copy of my insurance. They are criminals, and need to be behind bars. Their agents have theatened me with prosecution. For what? They lost my check. I offered a credit card payment until they could find it. the answer was "NO". I have not missed a payment, even though I lost my job due to Oregon's crappy economy budget cutting ways! I am ready to wage war on these people! I... read full review »
Filled under: Automotive Location: United States
Bajaj Pulser 150
drharsh October 28, 2010
i harsh vardhan purchased a new pulser 150 from fair deal jheel.but bike is not going well. it dont have acceleration like previous bike .pick up in second gear is nothing and average is not well. even i complain about the same in service center but they dont bother about it.and they say "this is new pulser pls dont compare it from older one".but now i purchased this bike what is my fault.now it giving abnormal sound from engine in second and third gear. pls solve my prob as soon as posible.tx read full review »
Filled under: Automotive Location: India
LG KS660
SATISH panwar October 28, 2010
DEAR SIR/MADAM, MY MOBILE HAS BEEN LOST FROM A DTC BUS.IT IS LG KS 660 FULLY TOUCH SCREEN MOBILE.EMI NO OF THIS PHONE IS 359844021440761.PLEASE FIND IT . SATISH KUMAR B-46, G4. SYAM PARK EXTN. GHAZIABAD UTTER PARDESH. PIN-201005 PHONE-9958081717 read full review »
Filled under: Electronics Location: India
noms
noms October 28, 2010
BE WARNED I BOUGHT TVI VOUCHERS FROM A GUY WHO'S ADV I GOT FROM TVI VOUCHERS.COM THIS WEB CONTACT Post# A329. CARLOS WHO REFERED ME TO HIS FRIEND GARCIA MALAN AND THEY SOLD ME 32 BLOCKED VOUCHERS. I'VE SEND AN E-MAIL TO TVI VOUCHERS .COM ADMIN WITHOUT HELP. I'VE GOT ALL PROOF i.e THE CORRESPONDENCE AND PROOF OF PAYMENT. GARCIA'S DETAILS ARE AS FF : Marlon Garcia 1146 SW 41 Ter Miami, FL 33165 [email protected] CARLOS HAS CURRENLTY PLACED AN ADD FOR 70 VOUCHERS AT TVI VOUCHERS .COM, Post# A343. PLEASE HELP ME I WANT MY MONEY BACK. noms +27846253008 read full review »
Filled under: Websites Location: South Africa
Thaman Gas Service
surinder jain October 28, 2010
Dear Sir, I am LPG gas consumer, I deal with Thaman Gas Service, basti. ludhiana who are the distibutor of my area, My consumer No. is 18150. My problem is that after booking they have never supplied the gas on time. Presently i booked the gas on 15th October 2010, today is 28th october, no cylinder has reached my home. They harass us everytime we book our gas. Initially they book gas after 21 days of delivery and after booking, the cylinder never reaches on time. We are fed up of calling and visiting the office again and again. They start... read full review »
Filled under: Other Location: India
Keyworld Media
Mike2012 October 28, 2010
Keyworld Media (MatchMaker Marketing) is not a legitimate company. They do not deliver on their marketing promise and have very poor customer service. I tried them for a month and will never do business with them again and advise everyone not to do any business with them. read full review »
Filled under: Websites Location: United Kingdom
Fiberglass
saleembasha October 28, 2010
I have just purchased a new 2011 for my own laptops Windows 7, am using since 2 years only kerspersky it is very good protector from virus. but I need to know after i install kespersky 2011 i updated & scan many times but still it showing on window YOU COMPUTER SECURITY IS AT RISK, i don't understand why still red.it should have show green light on window, but it is telling that. MALICIOUS SOFTWARE HAS BEEN DEDUCTED IN YOUR COMPUTER. YOUR ADVISED TO NEUTRALIZED AS SOON AS POSSIBLE.. when click on Neutralized all (botton) there i... read full review »
Filled under: Home & Garden Location: Saudi Arabia
Mobily Broadband Home
travelman October 28, 2010
I purchased a Mobily broadband for home use and with the understanding that this is a great services paid SAR 2000 + in advance for the whole year. Few days after installing i realized that the service is below any standards and average download speed was recorded at .30 mbps using speedtest.net comparing to promised 2 mbps . Went back to the store requesting for a solution / refund but was refused any kind of assistance from the sales agent and the store manager as well Mobily broad band sucks and i don’t recommend anyone to buy it as the after sales service is disgusting read full review »
Filled under: Services Location: Saudi Arabia
marina198991
marina198991 October 28, 2010
UGG mbt thomas sabo read full review »
Filled under: Business & Finances Location: China
Dr. Stanley Weisss
EMMY Anonymous October 28, 2010
My 6yr old daughter with cancer has to take antibiotics before getting work done. We were 20 minutes late because I had a hard time getting her to take them ( they make her ill). He rfused to see her and refused to speak to us even ehen we told his assistant why we were late. I left the office in tears. My baby took that medicine for nothing. read full review »
Filled under: Lifestyle Location: United States
prakash motors bangalore
narasimhappa October 28, 2010
i book on 12/09/2010 splendor pro bike, but still not giving bike she told me wt. unther 15 days why what is the problem splendor pro bike . pl give me resion. read full review »
Filled under: Entertainment Location: India
Hard disk (seagate)
CHETAN TIWARI October 28, 2010
My computer Hard disk not work properly Bad sectors Problam read full review »
Filled under: Electronics Location: India
THAI AIR LINE
HM SONS (PVT) LTD October 28, 2010
Sir, We are writing to report an incident that occurred during hardly few minutes before our entering in tube from departure to BANGKOK in flight no. TG 345 on 26 Oct 2010. I have always been a loyal patron of Thai Airline, but this recent incident has spurred me to file a formal complaint and obtain monetary compensation for my grievances. Sir when we reached at departure gate No. D-7, after taking our boarding pass, a flight duty Officer at that time on duty, he was stopped us and demanded under table money (Thai Bath 10000/-... read full review »
Filled under: Travel Location: Pakistan
dmaxwrenchkit.com
veryangry3423 October 28, 2010
This guy is an idiot. Accusing people of things without proof. Hard to communicate. Bad spelling. Go back to grammar school. Stay away at all costs. read full review »
Filled under: Services Location: United States
RPO, Hyderabad
xyxzzzas October 28, 2010
Dear Sir, I've requested for the passport re-issue with file number HYDf03116410 on date 30-09-10. Police verification has been already done.. However, the status on the website says waiting for police report... Please assist with this issue.. Thanks, Regards, Muzaffar 8121665346 read full review »
Filled under: Miscellaneous Location: India
Nadra Watan Card
Fazal U Rehman October 28, 2010
My name is Fazal u Rehman from Tehsil Kulachi Moh. Jafar Zai Dera Ismail Khan KPK. My name is not included in Watan Card being flood Affectee. My CNIC is "12102-322144-7" Please include my name in Nadra Watan Card list to availe the facility. read full review »
Filled under: Lifestyle Location: Pakistan
karbonn /k335a
durgaprasadk October 28, 2010
sir, iam k.durgaprasad who bought karbonn k335a mobile it is a dua sim mobile it was stolen at saturday its imei are 910002522021695 & 9100022521694 read full review »
Filled under: Electronics Location: India
akshara
sreenivas k October 28, 2010
accnt no.AP/438061/62, pf not received, 4 months passed, waiting for suggestions and reply read full review »
Filled under: Business & Finances Location: India
Carrefour Suzhou, China
Dion White October 28, 2010
Dear Sir/Madam Today being the 28th October 2010, I am absolutely distraught and angry. I have been living in Suzhou China for just over 6 years and shopping at your store quite regularly. I usually spend between 4, 000 and 6, 000 yuan a month. Today was the last straw; Firstly, I was told that you don't have mayonnaise, salad dressing or cereal. After walking around for half an hour I found them. Secondly, some of your milk, orange juice, and yogurt were out of date. When I told the attendants, they left it there and let... read full review »
Filled under: Lifestyle Location: China
Starhub maxmobile
Bowenla October 28, 2010
Being a starhub comsumer for years, now that they suspended any starhub related contract and billed me a charges of $5xx ++, i am really unsatified. During the promotion of starhub maxmobile on %50 off subscription, i terminated my maxonline and switch to a new contract of maxmobile. since the first day of use, it isnt working at all - getting disconnected every 10 min. I have called them several times to assist in technical issues over and over again, same problems with the other complains that i read after having a google search on... read full review »
Filled under: Services Location: Singapore
Taipei Commodity Exchange
Gustafson October 28, 2010
I have invested in heating oil contracts HOV0 and HOZ0 and on paper been made a hughe "profit". However I had to buy the call options and sent the money through Wachovia Bank, overtaken by Wells Fargo Bank, and ending up at UNION BANK in the Phillipines. UNION BANK is named as a clearing agent for Taipei Commodiy Exchange. Now I have been instructed to pay 30 % tax in advance to the IRS since the real trade was said to have been carried out at NYMEX in New York. In the banking instruction I was told to send the money to RCBC... read full review »
Filled under: Business & Finances Location: Taiwan
HERO HONDA KARIZMA ZMR
sanjaygovind2008 October 28, 2010
Respected sir, I am talking from trivandrum kerala .I purchased a karizma zmr white bearing chassis number: MBLMC38ECAGA00937 and engine number: MC38EBAGA00923 on 19 Th February, 2010.i have not received my service book/owners manual till date.The dealers(cheran automobiles trivandrum) are claiming that they have a shortage of service book/owners manual, because of this i am not able to know my service kilometers, i am not able to change ma service station.most importantly i haven t read the owners manual and i am not able to clear any... read full review »
Filled under: Automotive Location: India
Speedlings
TonyG October 28, 2010
Please save your money. Do not buy anything from them. Lot of people have lost their money. During their demonstration they create a website and instantly it starts to make money. While we may not be that foolish to think our websites will do the same, we do expect that we could make some money over time. However, that is not the case. People with hundreds of websites are making 20 cents a month after 6 months for ALL of their websites. The program costs $6, 000 and then a further $6, 000 to lease domain names. At 20 cents a month... read full review »
Filled under: Services Location: United States
Merchant Processing
Hanovers October 28, 2010
I was with Hearthland for 2 years. My rates were the best at the time. TMG offered me lower rates, 1% less than what Heartland was offering me. Of course I signed up in the middle of the month. I had to pay early termination from Heartland ($300)and my POS ($300) software to change processor, $100 application fee for TMG. I'm out $700 before TMG processed a single transaction. When the 1st statement arrive, I was charged higher rates than when I was with Hearthland. I called up my sales rep, she wasn't much help. She offered to take... read full review »
Filled under: Business & Finances Location: United States
Phone Agency.com
Maggie L. King October 28, 2010
I didn't authorize this on my credit card. read full review »
Filled under: Business & Finances Location: United States
खोया मार्केट में छापे से व्यापारियों में अफरा तफरी - नरेश कादयान
OIPA in India rep. Naresh Kadyan October 28, 2010
नई दिल्ली.दिल्ली सरकार को इस बार भी दीपावली पर बड़े पैमाने पर मिलावटी खोये का कारोबार होने का अंदेशा सता रहा है। सबसे ज्यादा परेशानी तो उत्तर प्रदेश से दिल्ली पहुंचने वाले खोये को लेकर है, जिसमें मिलावट की... read full review »
Filled under: Miscellaneous Location: India
handbag09.com or www.09handbag.com
Stole my money October 28, 2010
Ordered 3 handbags online and they charged my credit card immediately, However they never sent the merchandise. 246 dollars. They reported not having the merchandise in stock, and ask me to order something else. When I siad I don't want any thing else and request to have my money refunded, they refused. Stating over and over again for me to order something else. When my credit card company contacted them they reported they sent me the merchandise. Thank goodness I kept all the e-mails and chats they sent me stating they didn't have... read full review »
Filled under: Websites Location: China
CineMaya Media Group / The Indian Express Canada Edition Inc
Sandip Doshi October 28, 2010
The Indian Express Canada Edition inc hasn't paid salary since March 2009 and It's Oct 2010. Thousands of calls, emails and requests were made but in vain. Only I have got, false promises, threats, insult and unprofessional attitude from Mr. Sunil Hali (CEO & Publisher) when I asked for my unpaid salary. Mr. Sunil Hali (CEO & Publisher) & Mr. Sikander Zuberi (Controller) has made thousands of payment plans and none of them worked, unfortunately. Mr. Hali has other publications and businesses as well such... read full review »
Filled under: Entertainment Location: United States
Fiesta Mart/Oak Farms milk
Phil R. October 28, 2010
I bought a 1/2 gallon of Oak Farms milk just a few days ago and today I found it to be going bad and it expires in just 4 days. They are selling spoiled milk in the dairy department at Fiesta Mart on Bellaire @ Highway 6. Don't buy milk from them if you do not want to get sick. The attached picture is of the date printed on the bottle. read full review »
Filled under: Lifestyle Location: United States
mincreditreport.com
nannyjett9 October 28, 2010
i called and canceled but they still took 14.95 out of my acct. today now won'y answer phone read full review »
Filled under: Business & Finances Location: United States
Allen's Tuxedo
Day of the Diva October 28, 2010
Promoters of Bridal Shows beware! The owner of Allen's Tuxedo contacted us regarding an upcoming show. We had not promoted a show in this area before and although extensive...social networking was done including two ads in magazines we told the owner (Marcie) it may not be the best time to participate. Giving her an honest opinion. She insisted they participate. The photograph is of the venue. You can see it is gorgeous. She informed us that she participated in two other shows that bombed out. It is unfortunate a I traveled... read full review »
Filled under: Family & Pets Location: United States
University of Phoenix AA Accounting Degree Program
PRikka October 28, 2010
It's great that this website allows us to use as much space as we need. The University of Phoenix's feedback is always limited, and the BBB doesn't give enough space to really tell what is going on. In April 2009, I was finally enrolled with the University of Phoenix. The enrollment process seemed to take forever, mostly because my name change had never gone through. After jumping through a lot of hoops, I was happy to be back on track with my degree program that I had started 9 years before. The following 18 months were a... read full review »
Filled under: Education Location: United States
Salonpas
Zoomer1 October 28, 2010
I have been using Salonpas for over 10 years. I would purchase them in Richmond, BC as that was the closest location. I was thrilled when Shopper's Drug mart Started selling the product. But to my surprise they are on sale for $7.99?? I have been purchasing the same product for $4.99 so there is no way they are on sale. If the price was $7.99 but to say they are on sale is wrong as l can get the for $4.99 read full review »
Filled under: Services Location: Canada

RECENTLY UPDATED REVIEWS

Ritzy Charters
Aten & Garofalo Dentistry
#1 Dentist in Indian Trail
Excellent Preschool with Caring Teachers
#1 Primary Care Practice in Pineville, NC
Professional Roofing & Reliable Service
Wingate Construction
Excellent service and quality products
75 Degree AC- Houston AC repair & Installation
Franklins Moving Services

REQUESTED REVIEWS

REVIEWS BY CATEGORY