LATEST USER REVIEWS

Company: US SALON-GWBEAUTY
Melissa9999 February 25, 2010
This website took my money!!! US SALON-GWBEAUTY http://www.ussalonsupply.com/index.html They disconnected the 800 number the customer service email gets returned. I'm out the money and they are nowhere to be found plus i never received my order!! DO NOT USE THIS SITE!! read full review »
Filled under: Lifestyle Location: United States
TryMuscleMight.com
Theblackwolfxxx February 25, 2010
I signed up for the two week free trial only had to pay 0.99 shipping and handling. i received the product in 3-5 days after shipping and it was wonderful because i had received it when they said i would. The trymuscle might actually works, but i did not have the 200.00 for the whole trial. So I decided to cancel the trial before I was billed the full membership. I called their customer service dpt, and the man i spoke to was nice. I have him my information, and he said to hold for 1-2 mins while he pulled up my records. Well 10 seconds later... read full review »
Filled under: Websites Location: United States
https://secure.robust-system.com/company.php
Poeta February 25, 2010
I never even gave my card number to this company. I don't know how they got hold of it. My credit card statement shows this line for this unautorized charge: FEB/16 WWW.RBSTSYS.COM T-18 ZAGREB $82.25 Please, advice on further instances I can go to for help. The ONLY company I had given my card number to is http://www.filelinkpro.com/ so either they are being hacked or they are accomplices. I would be grateful for any help. read full review »
Filled under: Business & Finances Location: El Salvador
Safetrust Financial/Debt Settlement
HAPPY WITH SAFETRUST February 25, 2010
I've been in the program since February of '09. They cut my debt by 45% and I'm saving a ton of money compared to what I'd be paying back those credit card companies. They even have a device that I connected to my phone and whenever a creditor calls it diverts them, so they're not harrassing me anymore. I didn't have to file bankruptcy and I'm not paying those criminal interest rates that the credit card companies charge. read full review »
Filled under: Business & Finances Location: United States
Acai Berry Pure and Advance Cleanse
Rodney Cox February 25, 2010
http://tryacaiberrypure.com http://www.tryadvancedcleanse.com This is a scam. When you land on the home page it looks like the site is complete and displayed a 30 day trail offer. So you pay the 3.95 shipping and handling and this starts a 1 day clock. If you do not cancel within 10 days you will be charged a 149.00 membership fee. The only way you know this is if you know to scroll to the bottom of the page and look for the link "terms and conditions". My bank will not refund the money because the term and conditions are... read full review »
Filled under: Lifestyle Location: United States
Advanced Cleanse and Acai Berry Pure
paulashenry February 25, 2010
I order the product and then called/emailed these people to try and stop the monthly charges of $149.95 and it seems like I am getting the run around. And to add to it i have retained an attorney to find out about these company cause from i used this product as the instruction has followed i got very ill and even after I stopped using this product I more so worse off from the it. I would like my checking refunded and this company reported before someone who is looking for this great result getts disappointed and or hurt. read full review »
Filled under: Lifestyle Location: United States
abigail jones bisson
consuelos February 25, 2010
This is an elderly woman who loves cats, and refuses to give back deposits from her San Fransisco rental apartments. The whole lobby smells like cats, she must have at least 30 at any given time. She is a very bad landlady who will steal your deposit. read full review »
Filled under: Business & Finances Location: United States
Every Contractor.com
marketing101 February 25, 2010
Please be careful in speaking with or considering advertising with this business. The salesman whom found our number was VERY RUDE and continued to call and would not take "no" for an answer. I finally hung up on him. In doing some research, I found reviews online stating this business was also a scam and had taken their money - I cannot back this up as I told them no - but it just raises yet aother red flag. My husband has been a builder for over 13 years and I am a designer and marketing professional. I am VERY familiar with... read full review »
Filled under: Home & Garden Location: United States
nice and easy colour
rosemaguire February 25, 2010
i used the same colour i have always used and AFTER 48hrs developed a sever reaction. this was 2 weeks ago tomorrow and i am still in huge discomfort.I have been prescribed anti histimines and steroid creams along with antibiotcs. I also had to get two injections on two seperate occasions as I could not see with the swelling of me eyes. I have not left my home since as even the cold weather hurts my face and the tears sting my skin.I ooze all over and have not slept in days with itch. What can I do? Can I sue or make clairol change their warning times at least?I have taken photos and have medical records. read full review »
Filled under: Lifestyle Location: United States
Liberty Care
shogber February 25, 2010
on 1/23/10 $29.91 was withdrawn from my checking account . I was told My Your customer service with the cancel #4772980 it would be put back in my account asp . I am very upset . I was informed to complete a refund application at this web site (www.libertyclubrefund.com). This web site is also a scam because it charges you to submit the application. Your co. used this check number #294238 .. I must be stupid to trust people like you . I want this money put back in my account NOW! Please respond to me ! I plan on calling you every day until this matter is resolved and I will be broadcasting it that your company is one not to be trusted. Blanca Hogberg read full review »
Filled under: Websites Location: United States
Bruno's or 4seasons powersports
Lisa M Morelli February 25, 2010
scammer and i accquire my money the good old fashioned way...by WORKING for it and paying taxes!!! I will put a stop to him. So in the meantime poeple dont be a victime to Nathan PrussY!!! read full review »
Filled under: Automotive Location: United States
Life Cleanse/ Acai berry detox
j0t0g0 February 25, 2010
PLEASE STOP / CANCEL ALL SUBSCRIPTIONS FROM THIS COMPANY AND ALL AFFILIATES. On November 29 / 09 at 20:40 i ordered the 15 day free trial of the Acai berry detox, was then offered the Life cleanse for the same free trial period. I did not receive these trials prior to the 15 day free trial ending period. I contacted the company on the international telephone contact number on December 11, 2009 at 15: 51 and cancelled life cleanse. On December 11 at 15:53 i cancelled the Acai berry detox. Both were completed by the automated services. Thi... read full review »
Filled under: Lifestyle Location: United Kingdom
TONYA STEWART TUCKER
imsonewyork February 25, 2010
You are sick woman Tonya Lilshane Stewart Tucker Link who sleep with women husband. Go get a job and get a life. You are a pretty nasty person who has a bad past, LEAVE HER ALONE. She is protected and get a backbone and stop hiding behind women to do your dirty work YOU PUNK. You are NOT in touch with your children, but ONLY on MySpace, I interviewed your children and they have nothing positive to say about you except for how you beat your second wife and walked out on them and their mother. YOU ARE THE WORST MAN TO LIVE ON THIS EARTH, you... read full review »
Filled under: Family & Pets Location: United States
Norton Aanti-Virus
Mary Fregin February 25, 2010
I renewed Norton Anti Virus on 2/2/10 for $69.98 and my computer is tellilng me to renew again. My credit card stated Purchase 2/2/10 Ref. #00350003342 Dri*Symantec www.myord.comMN appeared on my statement. Now my Norton Anti-Firus is telling me I have to renew again. I am sure I asked to have it downloaded also. read full review »
Filled under: Entertainment Location: United States
ACAIBERRY PURE/GOJ BERRY
MARILYN WOODARD February 25, 2010
$149.00 IS PENDING MY ACCOUNT THAT ACAIBERRY PURE/GOJ BERRY IS CHARGING MY ACCOUNT. I DID NOT I REPEAT DID NOT AUTHORIZE THESE PEOPLE TO TAKE ANY AMOUNT OF MONEY FROM MY ACCOUNT. MY BANK NEEDS TO BE NOTIFIED IMMEDIATELY TO STOP PAYMENT. THANK YOU. read full review »
Filled under: Business & Finances Location: United States
G. M. C. corp.
john vegi February 25, 2010
i got in a accident on dec. 8 2009 . i have a chevy 2005 trailblazer. i need a headliner for my car . g m c says i have to wait till april 1 2010 till i get the part . this is insane ' it has cost me over $900.00 in car rentals .i am driving my car with no liner . i will never buy another chevy. thanks john . read full review »
Filled under: Automotive Location: United States
NAA NATIONAL-A1.COM
Gerry February 25, 2010
I got three charges on my credit card from NAA NATIONAL-A1.COM It was still pending so I called my card company right away. Three did not get through but one did. Only choice is to close your credit card account and eat the $6 replacement fee. read full review »
Filled under: Business & Finances Location: United States
World
EvaDKaras February 25, 2010
This company attached its antivirus / spyware program as an addware to a download. I did not authorize it as an add on but it download anyway. Once downloaded it locks up the computer and blocks all access to other programs until you imput a credit card number and authorize payment. they also charged additional fees that were not authorized. there was a 30 day money back guarantee if you canceled within the first 30 days. I immediatly canceled (same day) but have not recieved a refund. read full review »
Filled under: Entertainment Location: United States
palio stile
madhuhanda February 25, 2010
dear sir, my name is madhu handa. i have a fiat palio stile multijet car. sir before two months my car suddenly faulted in the way near at chandigarh and it totaly stopped there. when i gave my car to hind motors in chandigarh. after examined the engine the service provider told me the turbo charger of your car is totaly burnt and we have to insert new turbo charger. he took two weeks for approve warranty of my car and after aprroved warranty he told me you dont need to take any tension your all work of your car will be done under... read full review »
Filled under: Automotive Location: India
Guthy-Renker/Meaningful Beauty
Michelle4558 February 25, 2010
I purchased Meaningful Beauty through Guthy-Renker back in July of 2009. I am on a 3-month program, (which some of the product barely lasts 3 months.) My first shipment (after initial shipment) was 5 to 6 weeks late, after I made a phone call. I got a partial refund. I was epecting my next shipment the end of February, beginning of March, so I called to check. It's not even being shipped out unitl March 3rd, although I got 2 conflicting stories on that. It was supposed to be shipped on February 18th. I've called and complained to no... read full review »
Filled under: Lifestyle Location: United States
Sexy Costumes 4 Girls
StephanieJ February 25, 2010
An absoloute disgrace for a company. Costume took 14 days to arrive after being told it would take 3-5. I missed the costume party and to top it off when it did finally arrive it was broken, a faulty zip that fell out in 3 pieces and holes in the hem line. I was told to return it with a note and would get a refund. That was on the 16th of december and after numerous emails i have been ignored. I work in a business where i could have given them so much repeat business but i have assured my co workers to never ever use this "company". read full review »
Filled under: Lifestyle Location: United Kingdom
Leather Couches
Chris/Chef February 25, 2010
Customer service, do not expect any, cause there isn't any with any purchase. Warranties do not exist unless you pay additional for them BEWARE! The price always changes and you were able to pick up things for free, now there is a charge for a delivery, no other options. As Cramer would say "DONT BUY". read full review »
Filled under: Home & Garden Location: United States
touchstone-group
office team employee February 25, 2010
I went to work there through a temp agency. The customer service group was treated like lepers. We had to remain at work regardless of weather conditions while everyone else, including HR went home early or worked from home, especially if they had no sitters. The dress code was dismissed by HR and the tech dept while we had to dress the part. That being said, I was keeping track of my hrs. My contract was to work 600 hrs, then be up for hire. Every week, they told the agency how much they liked my work. My direct supervisor said the same... read full review »
Filled under: Education Location: United States
ICFAI University MBA
Saurav Mukherjee February 25, 2010
I am doing MBA from ICFAI and like appreciate about the E-learning package provided by the University. Its really helpful upgrading knowledge and skills with convenient schedule. I can carry it with me some time to workplace, or at any convenient place, thus I could go through the study materials and clear the exams at second attempt. read full review »
Filled under: Education Location: India
Coast to Coast Sales
Erin Klein February 25, 2010
Door to door female salesperson selling magazine subscriptions for her church. Magazine promised never arrived and check was cashed within 1 week of sale. The customer service phone number on the receipt is a voicemail message and a response is never received. read full review »
Filled under: Entertainment Location: United States
CONTACT CENTER.COM
blackberry_1980 February 25, 2010
**********SCAM***************SCAM***************SCAM************ 1. INFORMATION POSTED ON THE WEBSITE FOR THEIR PRODUCTS ARE DIFFERENT FROM WHAT IS BEING SENT TO THE CLIENTS ("email confirmation" - trial offer information; trial period duration, fees, etc.).--- A Good strategy to confuse AND mislead their clients! 2. MAJOR COMPLAINS on the effects of their "health and beauty products" to their client's health. --- Their products are not duly authorized by the BFAD counterpart in the US. 3. A HUMONGOUS NUMBER... read full review »
Filled under: Lifestyle Location: Philippines
wereportrent
pissed off in Chicago February 25, 2010
Stephen Ames is a scam artist, con man, thief, liar and down right piece of crap of a human being. He prays on people trying to re establish themselves and those who are vunerable. He takes your money, and then does nothing until your time limit, on paypal or with your credit crads run out, then he will not contact you again. Do NOT use this service, as there is no service! He is just out there taking peoples money! He knows that most people won't pursue him over $200.00. But if you look at the aggrevate amout this guy is stealing, he... read full review »
Filled under: Business & Finances Location: United States
St Elizabeth Medical Center
Alexissierra February 25, 2010
The mental health staff at St E. is completely incompetant. If you need mental health services I would avoid St Elizabeth, Edgewood completely, and seek help elsewhere, such as University Hospital, Cincinnati. If you only need a doctor, then St Elizabeth may be a good choice. For outpatient counseling and group therapy you can expect multiple and often changing diagnoses, conflicting information regarding treatment, and severe lack of communication among staff and patient. They run a complete mess of a program. read full review »
Filled under: Lifestyle Location: United States
Red School
Shiv February 25, 2010
My experience with the Red School is a negative one. Once it gets the money from aspirant ADIs its initial enthusiasm and commitment is die down. It has partnered Barclays Bank in the UK which indirectly supports the school regardless of customers' satisfaction with Red School. Red School's commitment to me has been one of failure as it has not provided me the requied number of lessons to enable me to pass my practical test within a year to avoid bank's interest charges. It is in Red School's interest for would-be... read full review »
Filled under: Education Location: United Kingdom
key chang with coin purse attahed general #00782
eleanor ruff February 25, 2010
on my many trips to Jonesboro I always would stop at this Dollar General. Not any more I was looking for items I could give away in May for my Mom 's 82nd birthday party. Well I found these key change with small coin purse attached price at $1 so I atted 1 to my cart. On cking out the keychange came up $01 cent of course the clerk called the manger at the store and she removed it and wouldnt even sell it to me for a $1 I told her that she had to at least give me the one that came up of $01 but she kept saying she couldnt sell it and went... read full review »
Filled under: Business & Finances Location: United States
www.ezeego1.co.in
frank anderson February 25, 2010
Try to avoid www.ezeego1.co.in for any ticket booking. I had a nightmare while I tried to book flight tickets from this site. I requested to book two tickets, in one transaction. There are no direct flight from my starting location to destination. So, I bought tickets for connecting flight. After the transaction is done, I found they purchased 1 ticket but the other one they didn't because of technical problem. But they charged for both tickets from my credit card. After making several calls and wasting 4-5 hours, they told we can... read full review »
Filled under: Travel Location: India
Nokia/2310
Complaint for lost phone February 25, 2010
My mobile phone is lost so i want to sumit complaint if you are able to find my lost mobile please find or inform me where it is on ([email protected]) if it is possible from your side. My contact detail are as below: My Name : Dheerendra Kumar Singh Address : Vill+Post- Arnot, Sikandra Rao Hathras (UP)-204215 Phone Model : 2310 Make : Nokia Last Used No. : I forgot number but it was of Sikandra Rao Email For Communication : [email protected] Missing Date : 17.02.2010 From 1O’Clock it i... read full review »
Filled under: Electronics Location: India
ATC
shakeel.shaikh February 25, 2010
My Mobile number is 0553637916(Dubai-UAE) please deactivate me from www. mazook.com(Ring tone) read full review »
Filled under: Electronics Location: United Arab Emirates
pogo bowl . com
jan lanham February 25, 2010
unable to get pogo bowl since chirstmas take some money off my bill tired getting rip off read full review »
Filled under: Entertainment Location: United States
COLLEDGE OF PHYSICIANS & SURGEONS
anonymous VICTIM of FRAME-UP February 25, 2010
The colledge of physicians & surgeons re-evaluate Dr. Munir Pirzada who never actually did any direct physical harm to anyone ... but then GIVE A LITTLE SLAP ON THE HAND TO A DIFFERENT DOCTOR WHO HAD SEX WITH HIS PATIENT IN A RELATIONSHIP FOR 5 YEARS, BEAT HER, THREATENED TO KILL HER, DID FRAUD BY CALLING POLICE TO TELL HER SHE BROKE IN (WHILE INVITED HER!) WHILE SHE WAS DEFENDING HERSELF AGAINST THE BEATING...AND FALSELY INVENTED SHE WAS PSYCHOTIC TO TAKE INTO THE PSYCHWARD TO SAVE HIS ASS!!! THEN CALLS ST BONIFACE HOSPITAL TELLING... read full review »
Filled under: Education Location: Canada
Barmon/Barmon Strech Mark Cream
singapura February 25, 2010
I ordered 4 tubes of barmon strech mark cream on 18.12.2009. They charged my credit card immediately. but two months later, i still didn't get the products. I called three times and mailed three times but still nothing. They've not responded my e-mails. when i phoned they told me I should wait. But it's been two months now and they refuse to refund me, they refuse to respond in anyway. read full review »
Filled under: Lifestyle Location: United States
Seagate HardDrive 250 GB
dpradeep February 25, 2010
Harddrive purchased on 26-04-2008, 250 GB, not working. read full review »
Filled under: Family & Pets Location: India
Child and youth
wildslaugh February 25, 2010
These people have been harassing me for years now. They have put me through hell so many times and are doing it again. They have no proof of anything they are holding against me. When I split up from my ex, he made several reports to these people, they came out, checked things out, couldnt find anything, closed the case, two weeks later reopened the case, because of things my ex was saying. NEVER was there any kind of abuse, or anything like that. They beleived every word he said because his new girlfriends mother was a foster mom for them so... read full review »
Filled under: Family & Pets Location: United States
Xinghzhi Trade Co. Ltd
Keltoum Belkhiri February 25, 2010
Xingzhi Trade Co., Ltd. www.doortodoortrade.com www.xingzhi.en.alibaba.com TM ID :cn200893000 MSN ID: [email protected] Phone :086 591 88802201, Fax :086 591 88802201 Fuzhou, Fujian, China. I have made an order of cosmetic products wiht this company. I made the payment as told but did'nt receive my package. They send me the tracking code EE271300975CN by the company EMS, but i steel have not received anything. I can not contact anyone from the company, it seems like they vanished!! Can somebody please help me or tell me what too do? Thank you My regards, Keltoum Belkhiri read full review »
Filled under: Lifestyle Location: Belgium
icici prudential / life stage assure
Manni Gupta February 25, 2010
I had bought a policy Life Stage Assure from icici prudential on 08/12/2009. The policy number is 13010184 and whose premium is 25000 yearly. According to company representative guidelines the policy term is for 3 years and on maturity i will get my fund value as per NAV. Secondly there is no allocation charges in the plan as per agent said. I have not received my policy bond till date. Regarding this i had a word with customer care excutive and he told me all about the product features. He told me that the plan is for 15 years and my first... read full review »
Filled under: Business & Finances Location: India

RECENTLY UPDATED REVIEWS

Training Centre, Media Consultant
Plumbing & Boilers London
Construction Equipment Hire
Industrial Robotics & Automation Insights
Funky Pumpers
Proudly serving Christchurch, Canterbury, and the wider South Island regions of New Zealand
Ritzy Charters
Ritzy Charters
Aten & Garofalo Dentistry
#1 Dentist in Indian Trail

REQUESTED REVIEWS

REVIEWS BY CATEGORY