LOCATION: United States
Erickson Custom Pools & Spas
Erickson’s is now in the business of damage control as well as shoddy pool construction and horrific customer service. It seems very odd that consumers would post compliments on a web page dedicated to complaints. Who would even think of doing that?? (Unless the company you did business with approached you and requested it be done.) I’m sure if that was the case, the company behind the request would at least pay them to have a post put on here- yes it costs money. On October 4, 2006 the Service Coordinator in South Daytona asked me... read full review »
United Parcel Service
I placed an order online and it was shipped by UPS. The UPS tracking said that it was put on MY porch but it was not put on MY porch.
When I called UPS to report this they acted as if it was my problem. They wanted asked me if I had checked with my family, friends and neighbors. I told them if my family or friends were around and knew anything about the package they would have told me and I am not going to go door to door to check with my neighbors. They then said I would have to fill out paper work in order for UPS to proceed with thi... read full review »
WineStuff.com
If this helps one person I consider this complaint successful. While shopping for the perfect holiday gift for my nf who loves wine, I found this website and ordered from it. I was promised a delivery time frame of 1 week and it has now been more than 2 weeks and I have not seen my merchandise. I have tracked it online and called the store numerous times. Each time they promise me a delivery date and yet I haven't seen it yet. Do not order from winestuff.com. They have been unresponsive to my emails as well. Save yourself the headache! Trust me. read full review »
Hughes Net
HughesNet is undoubtedly the world leader in Internet Access Rip-OFF !!!
Well since I transferred from southern California to somewhat of a remote location (the bowels of Mississippi) I was forced to find alternate means of internet access. Having to settle for satellite TV (Direct TV) due to lack of cable access anywhere outside of city limits I was confronted with numerous advertisements about HughesNet's (formerly Direct Way) blazing fast internet service. So assuring their advertisement dollars were not wasted I gave them a call... read full review »
AT&T Long Distance USA
AT&T assigned a bad number to my new home. The number was blocked by MCI for outstanding debts in past years.
AT&T said that they would give me a new number, but I would still have to pay the bill for the bad number.
I paid $106.
3 weeks later I received another bill for $53 on the bad number. AT&T said it was a bill for a partial month on the bad number. I paid $53.
One week later I received another bill from AT&T for $123 for a long distance call made to Thailand and I would have to pay, however, the agent... read full review »
Bits and Pieces
Very Poor Customer Service. I placed an order, paying high charges for "express shipping" (overnight). It has been 11 days, no shipment. The customer service telephone is constantly busy, no answer, all hours of the day. There is no direct email access.
There is a "contact us" page to send messages. I have no responses to several of my requests for info.
Web site says they are located in Stevens Point, WI. However, directory assistance has no listing for such a company. read full review »
Wells Fargo Business Credit Card
This company operates in a very unethical manner. They promised 0% interest rate in the first year. I asked if this included balance transfers they said yes.
I got the checks and paid my other credit card a/c and their check bounced. They said I did not have the right check, which THEY sent me. After paying with the replacement check I got the bill. My interest rate was 24%. They said they considered this a cash advance and that was the reason. I have a credit score above 800.
They said I had to have a clean six month record to lower... read full review »
MCI / Worldcom
I have mci correctional and when you need to speak to customer service rep you are put on hold for over an hour. This is not a false statement, in one day i spent over three hours trying to pay my bill. The customer reps are not from the usa they are from India and today one from Argentina. They do not want to pay wages to the people who pay for the service they want cheap labor and do not care about their customers. I hate there service so much but the usa gave them a contract where only mci handles any calls made to correctional institutes. read full review »
HP Customer Service
This review is not so much of the product, but more of Hewlett Packard's Customer Service department, with whom I am extremely disappointed with.
We bought an HP Pavilion dv9000t notebook through HP's website and received it in the mail six days ago. It worked fine for a couple of days, and now the notebook won't power up. We tried troubleshooting tips online, we tried chatting with an online technician, and we tried speaking with someone over the phone. All led to no results. We were so disgusted that our notebook which... read full review »
Medco Pharmacy
I have talked to them 12-15 times faxed them RX from doctors office 3 times talked to a supervisor 3 times at 877-797-3687 ext 2958 and I am a diabetic who still cant get his prescription filled by this company correctly it has a very bad customer service they wont even call the doctor to see if the RX is correct.
Someone is going to get hurt by this company very soon. It's a very difficult company to deal with and has no customer service that acts promptly. read full review »
Bank of America - Credit Card Holder Security Plan
One of their representative sign me up for Card Holder Security Plan I asked her, "You are saying if "you" Become unemployed" If I am not employed then it will not work for me but she said No It will and Mama you have 30 days money back guarantee to review the papers we will send you.
Ok I received that packet after 15 to 20 days. I try to call cardholder security plan on weekend; I came to know I have to call them from Monday through Friday. I just thought if they do not have access for customers for weekends must be 30... read full review »
Carraig Birmas Cattery
This Betty Sleep of Carraig Birmans is the representative of the bad cat breeder's listed on this site www.b-pcb.info/bcb2.html. Betty Sleep of Carraig Birmans condones, overlooks & supports its malevolent offspring's, bad business practices & unethical behaviors against consumers & buyer's.
Betty Sleep of Carraig Birmans main agenda is:
#1. Attempting to salvage their deplorable & wretched reputations as bad pedigree cat breeder's.
#2 Betty Sleep of Carraig Birmans does NOT want their deviant... read full review »
Royal Holiday Club
My wife and I got scammed in buying a vacation membership in Mexico in 2004. We attended their so called presentation. After the presentation we explained to them that we owned at timeshare else where and couldn't afford double the maintenance fees. They brought in a fellow named Mr. Waller (so called TRADE IN SPECIALIST).
He told us that they would PURCHASE our timeshare for X amount of $ and that the proceeds from this transaction would pay for our membership with money to spare and that this transaction would take no longer than... read full review »
America's Servicing Center
I have faxed in several times an authorization to release information from a women who wants to sell me her house and is facing foreclosure. These morons at ASC can't find the authorization and won't let me talk to a supervisor to complain. They say since I am not authorized to talk about the loans, even though I am, they won't let me get this straightened out. Why do I need any kind of authorization to just talk to a supervisor? I am trying to help this women avoid foreclosure and to help the bank not loose money on this loan... read full review »
Acer / Aspire 9500
Bought an Acer model Aspire 9500 laptop PC fully loaded for more than $1950.00USD in March of 2006. Came with 1 year warranty.
With better than 50% battery the unit died while I was using it on a recent plane flight, I had an isle seat, no one in seat next to me, unit was being used as per the Acer intended use instructions. Sent the laptop to repair facility. Received voice message on cell today by Acer 12/21/2006 that a gooey substance was found inside and I must pay $449.00USD for repair by tomorrow or else.
After many attempt... read full review »
lp-downloadsite.com
I have paid for a service to download music and the service is not available. No one from the contact numbers provided on their site knows what I am talking about? This company has on my charged my credit card for $43.00. I have called several numbers and no one is able to help me or isn't available. What is up! What can be done? read full review »
Time Warner Cable
For years I functioned on the Verizon land line/DSL combo. Suddenly it dawned on me that the receiver on my home phone didn't even work, so it was time to say goodbye.
I called Verizon to see about keeping the Internet and ridding of the land line. "You'll be without the Internet for 21 days," the Verizon customer service rep admonished. "Well then I guess I gotta switch to Time Warner," I threatened. "Okay," responded the Verizon rep. I hung up in a huff, and immediately called Time Warner. To my... read full review »
Aaron's Sales and Lease Ownership
I feel that AAron's has been very evasive and non-cooperative and the worst thing was that I have been treated rudely. I am 18 years old and this is one of the first purchases I have made and I am very discouraged about the sales department at our local Aaron's store. I had to return my P.C. and it has been gone for repair for over a month and a half. I regret dealing with Aaron's and I am dissaloushioned about the purchasing procedure all together. read full review »
Kia Motors - 2002 Kia Sedona EX
Here are the problems I had with my 2002 Kia Sedona EX:
Gas Gauge – After filling up with gas, the gauge immediately moved to half but took about five minutes to move from half to full.
It also didn’t read accurately. While driving, it slowly dropped (as would be expected). The problem here was, it showed only 1/2 a tank of fuel when it's really 3/4 full.
Trip Computer / Overhead Console – The digital display for the various overhead console functions was wrong. For instance, it showed time as 3:69 p.m... read full review »
Enterprise Rent-A-Car
Below you will see a string of emails sent to the Enterprise Rent a Car's customer service.
Email Number 1
Customer (XXXXXXXXXXXXXXX) 12/15/2006 02:30 PM
I am a customer of the Enterprise location on Drake Road in Farmington Hills Michigan.
In my opinion I received extremely poor service. I rented a car due to a car accident. I arrive at your location and rented a vehicle. I had the insurance claim number, location of where the car was being repaired, drivers license, and my insurance. About one week into my rental I started to... read full review »
Clarion Hotel and Conference Center
I have worked at this hotel for nearly 2 yrs. And no real improvements have been made since I started. The owners are very cheap and hate to pay for Linen, bedspreads or cosmetic repairs.
They have Mold, Spiders and Mice. This is of no real concern to them. If they can do a patch up job or hide the needed repairs they will. We just barely passed our bi-yearly hotel inspection. They pay crumbs to their workers, show little care about them and short change them whenever possible.It is no wonder this place is falling apart at the seams. I am... read full review »
Master Tech
Over a period of several months, I spoke with the owner of Master Tech, who told me he would obtain a used engine for my 1995 Ford Mustang, damaged by a local auto dealer. After allegedly tearing my vehicle's engine down, the owner called me to state that the engine was extremely clean, that it would be better if he just rebuilt it, which is what I had wanted done initially because my engine had only 60,000 miles on it.
I recently went to Court against the dealership whose faulty repairs caused the damage in the first place. Master... read full review »
FreeLotto / Division of Unclaimed Funds
Received an e-mail from again requesting my Immediate Attention Requested - Reply by 12/20/06. It state's it is from the Division of Unclaimed Funds. It is in a form of a check with the address of Freelotto on it on the upper left side of the check. On the upper right hand side of the check it gives a check number of M98211. It state's pay the amount of 1 Million Dollars and has my name and address on it and is signed by Patrick J. Chambers. This not the only Prize that company has said I have won.
Beware people! read full review »
Plasmanet
The International Academy of design & Technology is a big rip-off.
First of all let me start out by saying that you will not find a job in any of their so called "programs" This is not a real college it is accredited as a TECH school, the teachers are all combined of LOSERS who couldn't make it in the real world. On Portfolio review Employers come out- to OFFER YOU NON PAID INTERNSHIPS. I DID NOT RECEIVE ONE OFFER THROUGH THE ACADEMY.
I did not learn anything from the teachers at IADT, I basically bought extra book... read full review »
Volkswagen of America
I purchased a 2004 Passat TDI in July 2005 from VW of America. It was a buyback with claims that the engine did not start, probably due to failure to understand what a glow plug indicator light was all about, or so I assumed. In the last year and a half I have been very pleased with all of the features that the car offered, good milage, reasonable maintenance costs etc. I have had all service done by VW at the local dealership at the intervals stipulated.
On December 10, 2006 while driving the service indicator lights came on stating... read full review »
Majestic Innovations / Symmetry Direct
Majestic Innovations, aka Symmetry Direct, has contacted me numerous times. This information is posted on my blog, but since the company has filed a complaint to have it removed from search engines, and from blogger (which is censorship, and un-American) I wanted to also share it here:
Majestic Innovations Grand Rapids, MI.
This company has repeatedly called and harassed me regarding "full or part time work." However, make no mistake about it, this company is a pyramid scheme. What they will do is call you and ask if you are... read full review »
Worldwide Department Store
Worldwide department store will charge your credit card and never deliver the products. When I tried to reach customer service someone answers then hangs up. They must have caller ID and know which callers they do not want to hear from. After I got suspicious about this company I searched the internet and found numerous complaints on them. The 40 flashlights I ordered were at to good to be true price and it was---they never came but they got their money. read full review »
Windsor Moving Co
This company employees skilled and experienced movers who work hard and fast. However Windsor overworks their people and moral is very low, the movers are tired and would like to stop (or have someone else take over 2nd shift). So the employees tend to take out their frustration with management policies on the customers, and they can be quite rude. Worse, the job can be fail to be completed and as a customer you can end up with a partial move and lots of extra work to do.
Compounding these problems, company policy is to hit customers with... read full review »
Empire Carpet
I was interested in replacing all of the carpeting on the second level of my home. I had an Empire salesman visit my home to show me some samples. I selected a rather expensive carpet and arranged for installation. I spent an entire day removing furniture, clearing out walk-in closets, etc. in preparation for installation. The day of the scheduled install, a representative from the company called to say that the carpet I selected was not immediately available, but another carpet of even higher quality in a similar color was available. I... read full review »
Finger Licking Bukateria
My son and I tried to use a 50% discount coupon purchased from www.restaurant.com on Wednesday afternoon Dec 20th 2006 at:
Finger Licking Bukateria
9817 N Bissonnet St., Houston, TX, 77036
713-270-7070
This is a Nigerian restaurant serving West African cuisine. My son and I presented
the waiter with the coupon BEFORE ordering & immediately after being seated. He looked at it and said "okay".
My son and I ordered two exact same meals costing around $11.00. The food was not very edible, their "meat" for... read full review »
US Fast Cash
About December 15th or 16th of 2005 I filled out the US Fast Cash application form for a $300.00 Loan I was then emailed a contract stating I would have to pay $90.00 every 2 weeks till loan was paid. I did not want to make those kinds of payments.
I had called asked a few questions as they wanted payment every 2 weeks I told them I could not and would not make those payments they then said we can do monthly payments for special customers I said ok I would do this. They emailed a new contract for the loan I told then I would just change... read full review »
Wilmington Nissan - Wilmington, NC
This dealer does not cover any replacement parts (especially catalytic converters, sensors, etc.) that are more than 1 year old. Since my Maxima is now due for a third catalytic converter/sensors at $1,200 (first one replaced at 52K!) third one would be at $1,200 at 82K within 2 years!
On-Board Diagnostic Computers are great for making money, they indicate which part is bad (highest prices items) then the service department replaces it. The cause is never investigated. Anyway, I'm no longer a Nissan customer. read full review »
Cingular Insurance Claims
Poor insurance claim service. This company's representatives will lead to provide date of damage (when you are unsure) that will allow them to deny your claim. Their claim for damage period is 30 or 60 days and if you don't get it right, you have to sign an affidavit, get it notarized, send them your bill, along with a picture of your government ID. All to convey you trying to steal $50 (ins fee) for a phone. read full review »
L.L. Bean
I ordered a pair of gloves online from L.L. Bean and paid an extra $5.00 for gift wrapping. When I received the package today I was a little irked to find that all they did was place the gloves in a L.L. Bean box and wrap a bow around it. I don't think that was worth $5.00. read full review »
Sears - Kenmore Washer and Dryer
Several months ago, I bought an expensive Sears Kenmore high efficiency washer for my wife and four kids. Since then, the washer has had catastrophic failure and every attempt to fix it has resulted in some excuse for more parts.
It is going on a month, and my wife, kids, and now sick daughter (with the FLU) are knee deep in laundry because my wife has to run to the Laundry mat while SEARS REFUSES to make this right. There is no indication that this will be fixed ANYTIME SOON. The repairman has even recommended that SEARS replace the... read full review »
Apple - iPod Nano
I cannot believe how many companies have decided that websites and forums initiated by random people are sufficient modes of customer support.
I do love the FAQ sections as they often answer the questions that I have. What do you do when your question is not there? You try to reach customer service. I am a fan of the online customer support and even the emailing option, as I know it is efficient for companies. But why oh why would a company have neither of the services just mentioned? I have a problem with my iPOD Nano and it is not... read full review »
BestCashRewards.com
Bestcashrewards.com is an illegal pyramid scheme designed to take money from innocent people. Dan Murhphy, the founder of this site, has a long history of these types of schemes. They usually last a few months or more, then the site goes down after Dan has stolen money from the innocent member. He later pops up at a new location with a new site, promoting yet another MLM scheme. Past attempts include:
-Meganets,
-Kwikfind.com
-your.net
-Pickacity.com
-bestcashrewards.com
These are just a few of Dan's many attempts. read full review »
Rio Arriba County Housing Authority
Complaint of Rio Arriba County Housing Authority sent, no response so far!
I mailed off by Priority Mail and Delivery Confirmation, a major formal complaint against the above Housing Authority Located in New Mexico. I even spoke to Floyd Duran Director of the HUD office in Albuquerque New Mexico,and he too shoved the buck. Therefore, I sent the complaint to US Department of Housing and Urban Development, 451 7th Street S.W. Washington DC 20410. On Nov 13rd Delivery Confirmation number by Priority is : 0305 1720 0001 8098 8811.
It... read full review »
Belford High School
I dropped out of high school due to some medical/depression reasons and when i finally got things back to normal i decided to try getting my degree (high school diploma) from an online university to cut down the stress level. I search around for online schools to get your ged/diploma belford high school kept popping up so i was i'll check into it, the site seemed very professional and legit. It also included passing four levels of studies, which i thought that was just the first part of the school process but after entering all my... read full review »
Lollimops Himalayan & Persians / Lollimops Cattery
Buyers Warning About:
Breeder: Melanie Lowry
Cattery: Lollimops Himalayans & Persians
Address: 942 Stanley Avenue
City: Escondido, Ca 92026
Phone: 760-755-7189, 760-300-3270, 760-737-7411
Dis-satisfied Buyer: Kristi Kortmeyer, Phoenix Arizona
Date: 2/5/03
Share your Comments Read Comments
PAST buyer very dis-satisfied sharing about buying from LOLLIMOPS
Statement of FACTS:
In 2002 and 2003 I received 3 kitties total:
1. One with FIP that died
2. one that tested positive for FeLV,
3. and the third kitten... read full review »
|
RECENTLY UPDATED REVIEWS
Industrial Robotics & Automation Insights
Funky Pumpers
Proudly serving Christchurch, Canterbury, and the wider South Island regions of New Zealand
Ritzy Charters
Ritzy Charters
Aten & Garofalo Dentistry
#1 Dentist in Indian Trail
Excellent Preschool with Caring Teachers
#1 Primary Care Practice in Pineville, NC
Professional Roofing & Reliable Service
REQUESTED REVIEWSREVIEWS BY CATEGORY |